Ejbi 50

Ejbi 50

piątek, 12 grudnia 2014

KAPELUSZE W NATARCIU

Pogoda nie sprzyja spacerom, ale temperatura owszem, ja osobiście wolę mrozek, nie wiem jak Wy drogie Panie,ale czasami lubię trochę zaszaleć ze swoim ubiorem, dziś jak widać mam na głowie kapelusz ostatnio bardzo często występujący na głowach znanych i nie znanych ja zechciałam być ta troszkę znana wiec go założyłam do tego moim zdaniem świetne ponczo i kopertówka ze skóry w kształcie , który mi się bardzo spodobał -półkola-kozaki na obcasie i mogę ruszać zabierając ze sobą dobry humor  i pozytywne nastawienie.    





 
Ponczo-ZARA
Kapelusz-second-hand
Kopertówka -torebka ze skóry-second-hand
Kozaki-VENEZIA

3 komentarze:

  1. Super artykuł. Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  2. Uważam, że kapelusze znów zaczynają wracać do łask i to właśnie jest dla mnie ważne. Ja bardzo lubię nosić te nakrycia głowy i staram się ich mieć jak najwięcej. Moim zdaniem świetne kapelusze można dostać w https://hatfactory.pl/ i jestem zdania, że jak najbardziej warto jest z tego sklepu korzystać.

    OdpowiedzUsuń
  3. Super artykuł. Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń