Ejbi 50

Ejbi 50

piątek, 27 października 2017

Nina Rici....Stylowo.....Elegancko.....


  Dziśiaj na pierwszym mjejscu fotografia czarno-biała jak dla mnie super, zdjęcia zrobione w pięknym mjejscu, odpowiednim do stroju jaki wybrałam. I myślę sobie co by to było jakby zajeli się mną profesjonaliści tzn, fryzjer, makijażysta, fotograf !?:-) Na dzień dzisiejszy sama jestem swoim fryzjerem, makijażystką, a fotki robi mi młoda osoba , pasjonatka fotografii-Sylwia. I nieźle nam to wychodzi......tak myślę.....
Bluzka ,która mam na sobie to jak napisałam w tytule Nina Rici, prosta z przepiękną delikatną koronką u rękawków oraz wokół szyji, na uwagę zasługują także satynowe szpilki-to Christian Lacroix-Paris i można poczuć się wyjatkowo....













































Bluzka-Nina Rici
Szpilki-Christian Lacroix
Skorzana Torebeczka-sh

Foto:Sylwia P.





1 komentarz: